Reply
 
Thread Tools Display Modes
  Old  June 16th, 2006, 11:46am     #16
kbsocial is offline
kbsocial
Grand Master Sweeper
Administrator
Queen Peep
 
kbsocial's Avatar
 
Joined: Jun 2002
Posts: 43,535
Location: HoodWest
Quote:
Originally Posted by bewitched
Ummm, yeah, this "week"?

I'm sure she's thought that for years.

Y'all are going to LOVE my postcards!

What you doin postcards for? There is no postcard raffle this year wenpop broke it last year!
Reply With Quote
  Old  June 16th, 2006, 11:56am     #17
bewitched is offline
bewitched
Senior Master Sweeper

 
Joined: May 2003
Posts: 9,785
Quote:
Originally Posted by kbsocial
What you doin postcards for? There is no postcard raffle this year wenpop broke it last year!

Serious?
See that's what happens when you get all excited at a truck stop in Tacoma and buy out their display rack of "Trucker Babes" postcards. Oh well, I'll put them to good use.
Reply With Quote
  Old  June 16th, 2006, 12:00pm     #18
kbsocial is offline
kbsocial
Grand Master Sweeper
Administrator
Queen Peep
 
kbsocial's Avatar
 
Joined: Jun 2002
Posts: 43,535
Location: HoodWest
Quote:
Originally Posted by bewitched
Serious?
See that's what happens when you get all excited at a truck stop in Tacoma and buy out their display rack of "Trucker Babes" postcards. Oh well, I'll put them to good use.

Yeah I really think wenpop broke it last year! Just cash/lotto tickets/crack/bright colored #10's/decorated #10's - bring them cuz I want to see them!!
Reply With Quote
  Old  June 16th, 2006, 1:41pm     #19
Rokki is offline
Rokki
Grand Master Sweeper
 
Rokki's Avatar
 
Joined: Jul 2004
Posts: 12,880
How do you break it? Is it a machine that spins around like the old timey things that pick the bingo balls?
Reply With Quote
  Old  June 16th, 2006, 2:26pm     #20
kbsocial is offline
kbsocial
Grand Master Sweeper
Administrator
Queen Peep
 
kbsocial's Avatar
 
Joined: Jun 2002
Posts: 43,535
Location: HoodWest
Quote:
Originally Posted by Rokki
How do you break it? Is it a machine that spins around like the old timey things that pick the bingo balls?

You break it by winning EVERYTHING there is to offer in raffle almost wenpop won probably 1,000 postcards and 1,000 envies, and I forget what else - they made this big production of bringing her the postcards I think with one guy on another guys shoulders - I think this year they went with less raffles due to the high volumes of people
Reply With Quote
  Old  June 17th, 2006, 1:31am     #21
coljim is offline
coljim
Grand Master Sweeper
 
coljim's Avatar
 
Joined: Dec 2002
Posts: 10,883
Location: Las Vegas
Quote:
Originally Posted by kbsocial



Honey when you GO to convention next year you'll see what I mean. They give away tons of prizes during the sessions and the small gift bags always had 500 stamps in them ~ people FREAKED OUT - that is a snailers DREAM hence the crack reference - its quite entertaining - hell I won 1,000 stamps and you'd think I won $1M!!!
I am really excited about the convention and meeting so many people from OLS.

My Wins
Reply With Quote
  Old  June 17th, 2006, 3:54am     #22
pestkaj is offline
pestkaj
Gone Camping
 
pestkaj's Avatar
 
Joined: Apr 2004
Posts: 3,544
Location: around
Quote:
Originally Posted by bewitched
Ummm, yeah, this "week"?

I'm sure she's thought that for years.

Y'all are going to LOVE my postcards!

Yeah well she didn't know the extent of the sweeping dorkism until recently. I kept it hidden.
Reply With Quote
  Old  June 17th, 2006, 4:00am     #23
pestkaj is offline
pestkaj
Gone Camping
 
pestkaj's Avatar
 
Joined: Apr 2004
Posts: 3,544
Location: around
Quote:
Originally Posted by bewitched
Serious?
See that's what happens when you get all excited at a truck stop in Tacoma and buy out their display rack of "Trucker Babes" postcards. Oh well, I'll put them to good use.

I expect weekly postcards from you proclaiming your love for me.
Reply With Quote
  Old  June 17th, 2006, 9:51am     #24
kbsocial is offline
kbsocial
Grand Master Sweeper
Administrator
Queen Peep
 
kbsocial's Avatar
 
Joined: Jun 2002
Posts: 43,535
Location: HoodWest
Quote:
Originally Posted by pestkaj
Yeah well she didn't know the extent of the sweeping dorkism until recently. I kept it hidden.

I can't wait til we invade Chicago and force her to hang
Reply With Quote
  Old  June 17th, 2006, 12:46pm     #25
tfacey is offline
tfacey
Senior Master Sweeper
 
tfacey's Avatar
 
Joined: Dec 2003
Posts: 5,318
Location: Just left o' Cleveland.
Damn - I hope I can get all my crack thru airport security!
Reply With Quote
  Old  June 17th, 2006, 12:57pm     #26
FLSportsMom is offline
FLSportsMom
Senior Master Sweeper
 
FLSportsMom's Avatar
 
Joined: Dec 2003
Posts: 9,822
Location: I'll give you three guesses...nope.....nope...
Um......you people are buying CRACK?? and FANCY crack, no less?

IF you wanna go on a sweep binge, can't you just drink COFFEE?? Crack KILLS, people......crack KILLS!

Reply With Quote
  Old  June 17th, 2006, 12:58pm     #27
littlelulu is offline
littlelulu
Grand Master Sweeper
 
littlelulu's Avatar
 
Joined: Aug 2004
Posts: 15,661
Witchie's back!!!!!!!!!!!
Reply With Quote
  Old  June 17th, 2006, 2:12pm     #28
tfacey is offline
tfacey
Senior Master Sweeper
 
tfacey's Avatar
 
Joined: Dec 2003
Posts: 5,318
Location: Just left o' Cleveland.
Quote:
Originally Posted by littlelulu
Witchie's back!!!!!!!!!!!
U talkin to me?
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off


All times are GMT -4. The time now is 4:00am.